kärlek...

detta är ett blogg inlägg som ja hade tänkt skriva lite senare
men just nu e ja irriterad och de kmr passa till låten iadg oxå (som kmr ligga i slutet på detta inlägg) ;))

asså shiit va ja e trött på alla som säger
"du har så lätt att få killar, typ nya killar hela tiden, du behöver bara stå där och se fin ut så får du vem du vill"
asså det är INTE så!!
säger de så ofta så kan ni sluta? :s

1. jag får INTE vem jag vill (om ni bara visste...)
2. visst jag har vääldigt lätt att bli kär, men ni värkar tro att ja har killar för skojjs skul, men det är ÄKTA kärlek !
3. vadå stå där o se fin ut? :s har ni sett mitt fett elr? :s
4. jag vet inte vaf många killar gillar mejj, men de e jag jävligt glad för :*
5. sluta säg att ja tar alla killar ifrån er, kan man själv välja vem man blir kär i elr? :s nejj juste!

shiit va ja e irriterad!!
aja här kmr låter <3







 


Kommentarer
Postat av: camilla

varför kallas du för ballie för ?

2009-10-03 @ 00:09:25
URL: http://ceg.blogg.se/
Postat av: ballie

haha bra fråga XD va julia som börja kalla mejj de sen bara blev de så :)

2009-10-03 @ 00:41:29
URL: http://inteknasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0