godnatt <3

hejjhejj, :))

vet inte riktigt vad jag tänker skriva nu...
men jag ska iaf sova snart,
fast först plugga på franskan lite....
jaja alltid lika mkt plugg...
måste fan sluta va så pluggis ;o
men vad gör man inte för pengar ;))
måste bara skriva att de håller på att bli kallt som fan ute!
höll på o frysa ihäl imorse fan!
hade en jätte fin höstbild som ja skulle lägga upp, som julia tog på mejj idag
men ja hittar inte mobilsladden så de får bli imorrn :))

btw, nu kom ja på vaf ja börja skriva de här inlägget!
ska göra en lista över mina favorit bloggare :D
så här kmr min topp 5 ;)

1. kenza
2. paow
3. kissi
4. dessi
5. gaybloggen

hihi många fjortis bloggar där men jaja :) <33
godnatt alla sov gott <3


Kommentarer
Postat av: Mooo

neeeeeeeeeeeeeeej!!! inte gaybloggen!!! :O:O:O läster du den!? .. skämmi :P

2009-10-01 @ 22:00:44
Postat av: ballie

läser den bara ibland :O:O o den e ganska rolig o läsa fan ^^ <3

2009-10-01 @ 22:57:03
URL: http://inteknasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0