FÖRLÅT!

hejj igen!
nu har man hafft några dagars uppehåll här på bloggen, förlåt för de men har verkligen inte haft tid, när de inte e kompisar e de läxor... "/ lite kortfattat vad som har hänt: jag har fått en mobilräkning på 1155kr, så nu har ja kontantkort (grattis t mejj), jag o marre har blivit tsm (älskar dejj<3), jag har blivit sinnessjuk (groft kul, fick ingen luft för ja garva så mkt), ja o julia snylta på lite kvällsfika hos jacob (asså vi ba gick o tog mackor, han blev inte så glad :o) sen har de varit flera mysiga utekvällar med kompisar :)) tack för allt ja älskar er alla!!

här kmr lite om min dag så ska ni få lite bilder o kolla på sen:
först skolan, allt va som vanligt förutom att vi hade nån engelska skriv sak som vi kmr få betyg på, seriöst om dom inte sätter vg elr högre kmr ja DÖDA dom :o fattar ni hur ducktig ja kännde mejj när ja skrev elr? ;) sen efter skolan va ja o julia på stan i typ en sekund, sen drog vi hem hit o baka kladdkaka o kolla på tv :3 (mys gmn) sen va ja ute med massa folk, o en stund hos jacob sen drog ja hem o nu sitter ja här :))

btw! lite hjälp tack, har beslutsångest, brunt elr blont hår? :o



marre älskling :)<3
 mackor hos jacob :))
 
jag i julias kläder ^^
puss o hejj på dejj<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha våran mackstöld! :D Blont ett tag till tycker jag, men du passar i båda. :)<333

2009-09-19 @ 00:30:31
URL: http://juliablank.blogg.se/
Postat av: malin

hahah mackstölden ägde de mesta bby!:D oke :)) <333

2009-09-19 @ 11:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0