emmi...

jag sitter just nu o kollar på emmis blogg...
sitter o tänker på alla minnen o vikken fin text hon skrev om mejj i morrse på bdb...
gmn, de finns så många tusen ord, men inget som beskriver hur i helvete mkt jag älskar dejj, 
just nu sitter ja o tänker på hur vi alltid sprang runt o sjöng låtar,
din gäststuga,
när vi va här i eb, när du, nea, becca o jag kolla på massa snygga fotbolls killar...
asså jag har kännt dejj mindre än ett år men de känns som en evighet,
jag har fler minnen med dejj än med folk som ja har känt i HELA mitt liv,
alla skuma saker vi har gjort,
alla timmar ja gråtit o de e du som fått mejj att le igen,
de e för dejj som ja går upp på mogonen,
när allt känns som mörkas är du där och lyser upp min väg igenom mörkret,
hahah o alla våra skämt,
"tänk när vi e 80 år o sitter i varsin rullstol o garvar åt gayhattar" de va så du brukade säga när ja inte orkade mer,
de va på de sättet du fick mejj stanna kvar här...
emmelie bohlin, du är min bvän o syster igenom livet, ingen kan ta din platts i mitt hjärta, <3




vår låt som vi alltid gick runt o sjöng... dagens puss går till emmelie bohlin <3

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Älskling, du vet att jag älskar dig mest.

Vi två genom livet, utan dig vid mina sida skulle jag redan va död. Våra minnen slår allt, och fler ska det bli. Det är dig som jag har flest minen med, eller sjukast :D Jag kommer aldrig lämna dig, inte en chans. du och jag, hand i hand livet ut!

<3333333333333333

2009-09-19 @ 19:40:23
URL: http://emmmih.blogg.se/
Postat av: malin

så klart gmn, så ska vi fira vår ett år sak oxå :D <333333333333333333333

2009-09-19 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0