blogg trött...

hejjsan, börjar bli lite bloggtrött så jag vet inte om jag ska ta en blogg paus... har inte bestämt mejj så vi får se :)

har så mkt ja vill skriva om idag som jag inte får skriva, så därför kmr ja skriva de här lite oklart, med det är om tjejkompisar och gilla samma kille... skriver inte bara av egen erfarnehet nu, utan även av sånt som kompisar berättar o har berättat, och de handlar inte bara om en speciel grej utan lite rent almänt... jag vet att man kan ha olika åsikter, men här kmr iaf min...
om du vet att din kompis har gillat en kille JÄTTE länge, men dom har liksom aldrig vart tsm, e de då okejj att bli tsm med honom? jag tycker INTE de är okejj, om du vet att din kompis verkligen gillar en kille ska du inte bli tsm med honom! de kmr bara göra er vänskap trasslig o jobbig!
men det är en anna sak om din kompis har varit tsm med en kille men inte längre gillar honom och dom har inte kontakt längre, e de då okejj att bli tsm med honom? med alla respekt för sina kompisar tycker jag ändå att JA det är okejj! om hon fortfarande gillar honom o inte har kommit över det är de inte okejj! men om hon inte gillar honom o dom har inte kontakt då är de okejj, om sen din kompis inte tycker de så e hon nog ingen bra kompis, man borde som äkta vän kunna sätta sejj själv åt sidan och tänka på att göra andra lyckliga!

men innan man blir tsm med någons ex elr någon som din kompis gillar måste man prata med varandra o höra satt det är okejj! mycket av vänskapen bygger på att man kan lite på varandra o berätta allt för varan! då måste man våga fråga om det är okejj, annars kmr allt bara bli väldigt fel!

nu ska ja iaf krypa ner i sängen o sova ett par timmar så får vi se om de bli något mer bloggat imorrn elr om de blir några veckors blogg paus... :))

här kmr en låt som e lite tema med den som ja skrev om idag/inatt, ha de bra pussar :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0