förkyld... :((

hejj på er raringar :))

måste bara säga att jag hade ont i hallsen igår och sen på kvällen va ja ute
så du är ja FÖRKYLD ;D
hahaha ni får smsa o muntra upp mejj,
vi får bara hoppas att jag mår bättre imorrn så becca kan fixa till mitt hår ^^
på tal om de kommer jag alltså till knivsta imorrn mest för hårets skulle,
men e de nån där som vill träffas så smsa mejj darlings <3

just nu sitter ja o bloggar från mammas minidator,
älskar den, funderar på att ta över den...
men tror inte hon skulle uppskatta de så mkt ;)
jag o mamma e hemma (o byggarbetera e här som vanligt)
just nu fixar vi lunch,
de blir toas, hahaha just nu äter vi o lagar mat i vrdagsrummet
eftersom dom har rivit ut hela vårt kök XD ¨
kmr nog en bild ikväll på våra toas i vardagsrummet ;))

nu ska ja käka o sätta på tv:n
hörs sen pussungar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0